2011/11/28



En lång promenad vid 7 på morgonen är nog en av de bästa sätten att starta sin dag på. Det känns som att jag är tillbaka i London och tar morgonpromenader med Diddi och babyScar. Bara släppa loss hunden och strosa runt i mörkret och känna sig som den enda som är vaken.

Min underbara hund älskar att vara ute och jag blir så lycklig av att se henne springa omkring. Vi promenerade ner till Nydalasjön och det var så vackert vid stranden.

Idag har hon visat sin tuffa sida. Vi skulle hälsa på en liten hund i hennes storlek. Ursöt verkligen! Ammi var lite mesig och tyckte vovven var läskig, så hon gömde sig bakom mig. Men så fort jag satte mig och började hälsa på den andra hunden så sprang hon fram och skällde argt på den andra hunden och visade tydligt att den inte fick hälsa på hennes matte.

Min fina fina hund. Busigt av henne, så får hon inte hålla på ju. Men jag smälte lite inombords när jag förstod hur viktig jag faktiskt har blivit för henne. Min pälskling.

1 kommentar:

  1. Vad fint ni har det! Så fint har vi det inte i göteborg.

    SvaraRadera