2011/09/06

idag känner jag mig
håglös.
stressad.
trött.

det känns tråkigt att gå och handla, tråkigt att äta, tråkigt att gå ut, tråkigt att surfa på internet.
Småplockar i köket av det jag har. En morot, en skål med gröt, lite pasta med ketchup. Kanske inte så konstigt att man blir på dåligt humör av det lilla.

Känner redan nu att det laddar upp med för mycket i skolan. Jag tror inte jag fattar vad skolan ska handla om i höst. Har redan nu fått en massa gruppindelningar och uppgifter. Jag har ingen uppfattning om hur stora eller hur tidskrävande arbetena är.
Det får gärna bli helg så allt släpper lite.

Fortfarande inte vant mig vid den svenska tiden, tror jag. Kan inte somna på kvällen och och inte sovit tillräckligt sedan i onsdags förra veckan.

I morgon ska det bli 13 grader och regn.
Det hjälper ju

1 kommentar:

  1. Oj vad uppåt, jag tyckte du lät på lite bättre humör när vi pratade förut. Jag tyckte du gjorde en super handling oxå ;) saknar dig!

    SvaraRadera