2011/09/05

Umeå

Hunnit vara i Umeå en hel dag och redan bokat en flygresa hem till mam och pap. Men det är långt framöver. Åker inte härifrån förens i december.

40 kg packning hade jag med mig på tåget upp. Det är nästan vad hela jag väger. Jag är så stark jag!
Väskorna är uppackade och jag har avverkat en skoldag.
Jag blev helt fylld med glädje och kärlek när jag kom till skolan. Så mycket fina vänner jag har där. Längtar bara till man får sitta ner och prata med alla i lugn och ro.

Tågresan gick halvdåligt. Somnade inte förens efter 2 på natten och blev väckt vid 6 på morgonen. Men det var nog för jag var så ledsen blandat med nervös inför skolan och Umeå.

Har inte orkat gå och storhandla. Så min middag idag var buljong-soppa med linser i. Det var vad som fanns i skafferiet från i våras.

1 kommentar:

  1. Åhhhh vännen då, var du så ledsen på tåget? Tycker synd om dig nu! puss

    SvaraRadera