2011/01/19

updates

Har idag utforskat lite av staden tillsammans med Emma, Sandy, Alexandra och Elina. (bra att upprepa namnen så jag börjar lära mig dem)
Ikväll är det buffé på en studentkrog. Nollning för oss nya och vi ska bära vackra orangea band runt huvudet. Vad kan man matcha för kläder till orange. Jag valde att inte matcha alls utan tog lila kläder på mig.. Gräsligt fult!
Idag har vi haft första lektionen. Kemi :/
Allt är superbra.
Kom för sent till första lektionen idag.
Gick till Strömpilen igår, ooovärt köpcentrum.
I morgon är det fotografering på skolan.
Minst 4 andra som bor åt mitt håll, så jag slipper gå ensam hem ikväll/inatt.
Bäst att skynda mig nu så jag hinner i tid. Ska möta min fadder om en halvtimma.

1 kommentar:

  1. Verkar som om du har fått en bra start i Umeå hoppas att du kommer att trivas.
    Mamma

    SvaraRadera