2011/01/21




Nu är det helg!
Ganska fullbokat i helgen. Förutom ikväll. Så då ska jag plugga kemi!
I onsdags var vi ju på taco-buffe. Snuskigt billigt med 45:- och äta hur mycket man vill. Vi var nog typ 20 pers från klassen som gick, så en stor del.
Igår fyllde ena lägenhetskompisen 26 år så vi hade lite fika på kvällen och avslutade med att se filmen Megamind. Ganska söt film med bra soundtrack.
I morgon är det fest hos våra faddrar och som tur är så bor min bara 100 meter från mig. Smidigt nära.
Imorn ska jag återigen traska till Strömpilens köpcentrum. Men nu har jag fixat så Joakim ska följa med.
Idag snöar det. Vi har ca -15 grader på dagarna och hittills har det varit sol varje dag. Jag får nästan dåligt samvete när jag är inomhus när det är sol. Men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar