2010/01/29

when she breaks down..

vill bara meddela att jag är på väg ner på botten totalt.
Skönt för er där hemma att få hem en halvtrasig Anna va?
Precis som alla andra arbetslösa så är jag deppig. Och jag är precis alla de som bara önskar sig ett nytt liv.
Gick en promenad i parken nyss. Det blåste och ösregnade. Men vad ska man göra? Jag har inget jobb att gå till och inga pengar att spendera. Har kollat på för mycket film de senaste veckorna. Spenderat för många timmar bara liggandes i sängen.

Igår var jag ute på restaurang och spenderade massa pengar jag inte äger på mat. Kinesisk buffe. Mycket vegetarisk mat och det mesta var gott. Sedan gick vi till en pub. Jag fick ju i alla fall träffa folk igår. Men jag var för deppig för att tycka att det ens var okej. Mådde bara dåligt över att jag spenderade en halv dagslön på mat.
Visst blir man lycklig av pengar. Det går köpa lycka. Det spelar ingen roll vad folk säger om det.

Har ändå framtidsplaner. Tyvärr ser det fattigt ut de närmsta 5 åren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar