2010/01/25

Drygt en vecka kvar i London.

I torsdags var jag och Anna ute. Först var vi på puben nere på gatan, sedan tog vi taxi till Clapham Junction och gick till en annan pub. Jag hade så fruktansvärt roligt. Vi kom hem igen mitt i natten och gick självklart förbi kebabstället på vägen hem å köpte med oss mat som vi spillde längst med vägen. Torsdagen var verkligen lyckad! Och jag tror att anledningen var att jag fick ha roligt tillsammans med Anna. Jag lyckades stänga ute alla andra människor runt omkring mig och njöt av att bara få ha roligt med min kompis.

I lördags skulle vi ut i Shoreditch till T bar som vi var på för 2 år sedan. Vi tog tuben och promenerade en lång bit för att komma dit. Men när vi kom dit så visade det sig att T Bar hade flyttat till en helt annan stadsdel. Då var klockan mycket och vi hamnade på en club som hette The Bedroom. Värdelöst ställe men det blev ändå helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar