2010/02/01

helgrapport

Måndag morgon.
Jag har en dag kvar på jobbet.
Två dagar kvar i London.
Ikväll ska vi äta en romantisk avskedsmiddag på Brick Lane. Indisk mat förhoppingsvis.

Lördagen var galet rolig.
Vi kom ÄNTLIGEN till Tbar i Shoreditch. Efter tredje helgen i rad så hamnar vi rätt. Och vilket skitställe det visade sig vara. Slitet och skabbigt. Men folket som var där var vackra och fullt normala.
Kom dit strax efter 10-tiden på kvällen och lämnade inte stället förens kl 6 på morgonen då de stängde. Tiden bara flög förbi och jag förstår inte hur vi kunde underhålla oss så många timmar. Och hur vi orkade dansa så mycket. Men det var i alla fall jätteskoj hela tiden. Vi träffade ett skoj kompisgäng som bodde i vårt område och delade en taxi hem med dem. Kom hem klockan 8 på morgonen och käkade frukost. Sedan stupade vi i säng.
Söndagen gick åt till att ligga i sängen och kolla på Desperate Housewives. Så tog vi en kopp kaffe på starbucks.
Nu vill jag bara att min Anna ska komma hem så vi kan ligga i sängen å prata.
Saknar henne redan, och hur ska det då gå på onsdag kväll när jag tvingas sova ensam?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar