2009/11/19

ratat.

En månad i London, idag!
Jobbmässigt så ser det inte så bra ut för stunden. Denna vecka kommer jag bara att få jobba 20 timmar. Vilket innebär att de pengar jag tjänar knappt räcker till hyra och mat ens. Anledningen är att de inte behöver så mycket personal på jobbet. Alla har fått dra in sin arbetstid. Jag känner just nu att jag kanske ska skaffa ett nytt jobb. Men när det bara är en månad kvar innan jag ska åka så vet jag inte om det är värt det. Det är jobbigt att lära sig nya uppgifter och lära känna ett nytt arbetsgäng. Jag gillar ju mitt jobb väldigt bra så.

Idag har jag träffat underbara Sarah och Emelie. Jag fick en så otroligt varm och härlig kram av Emelie eftersom hon inte förväntade sig att se mig. Det kändes att hon blev glad att se mig. Det var i alla fall väldigt mysigt att få träffa dem. Ska träffa Emelie imorn och shoppa lite och i helgen blir det utgång vid Old Street tror jag.

Ikväll är Anna ute på middag och jag ska kika på film, som alla andra kvällar. Haha.. Denna höst har verkligen varit fylld av film.


Är det någon mer som har denna symbol förutom SVT?
Såg en kille ute på krogen med en t-shirt med detta tryck på. Tydligen väldigt hippt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar