2009/11/22

iihyeah

Ja, då var man förkyld då!
Höll på att däcka på bussen hem från jobbet igår. Helt virrig var jag. Efter den där förkylningstabletten slutat verka så märkte jag av hur dåligt jag mådde. Ändå valde jag att gå ut och festa.
Så jag, KBA och Lila åkte upp till Shoreditch och gick på en svenne-fest. Det var i en snygg å stor lägenhet och nästan enbart svenskar. Kanske 20 personer totalt. Sarah och Emelie var där plus 3 av deras gymnasieklasskamrater. Det är sjukt hur mycket svenskar som är i london som man känner eller är bekanta med sedan innan.
Vi gick ut på krogen, men eftersom den stängde ganska snart så gick jag tillbaka till lägenhetsfesten.
Både Sarah och Emelie var så otroligt underbara och jag älskar dem! Trots att man ses så sällan så finns det så mycket band mellan oss som gör att den kärleken man har till dem inte försvinner.

Kom hem klockan 5 på morgonen efter en lååång bussfärd. Killen bredvid mig hade sagt vart han skulle gå av, och när vi närmade oss hans stopp så försökte jag väcka honom. Jag försökte först snällt, men när han inte vaknade så slog jag honom på kinderna, höll för hans näsa och försökte knuffa honom. Han vaknade inte av det heller. Så jag slog hans huvud mot fönsterrutan och till slut vaknade han. Haha, som tur var så var han bara glad att jag väckte honom. Inte sur för att jag misshandlade honom.

Väl hemma, observera att klockan är 5 på morgonen, så väntar min kära sambo på mig. Och hon har ringt mig flera gånger under resan hem. Min söta söta KBA, du är den bästa för mig :D

Idag blir det viiiila, matshopping och massa fiiiilm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar