2009/11/25

Putney

Ännu en ledig dag.
25 dagar tills jag åker hem, eller nåt. Jag jobbar bara 13 dagar till. Vilket innebär ungefär varannan dag. Men rätt nöjd med det.

Idag började dagen med frukost på tok för tidigt. Kunde inte sova för att jag var så hungrig. Hade sallad till kvällsmat igår. Jag säger som köttätarna: Man blir inte mätt på sallad!!

Vid lunchtid lagade jag soppa och slängde in vitlöksbröd i ugnen. Sedan packade jag ner all mat i en papp-påse och gick ner till parken och satt vid dammen och åt. Mysigt!! Kikade på fåglarna, joggande människor och en underbart söt hund som simmade runt i dammen.

Beslutade mig för att gå ner och köpa tandkräm. Detta var dagens enda mål, men jag har totalt glömt bort tandkrämen och kom istället hem med onyttigheter från affären. Spenderade ett par timmar på starbucks i Putney och läste New Moon. Kanske ser den på bio nästa onsdag om jag får bestämma!! :D

Ska nog upp till Piccadilly och träffa Anna om ett par timmar. Kanske ta en promenad och kika på julbelysningen igen. Mysigt!

Till kvällsmat ikväll blir det:
Bagels med cream cheese och vegetarisk skinka. Mycket tveksam till detta, men vill prova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar