2009/11/27

fredag.


Ledig idag också. OVANLIGT!!
Igår var jag ute med Kathryn från jobbet och Maggie (arbetskamratens frus syster som är på besök från Polen).
Vi gick på en mysig Mexikansk restaurang i Clapham Junction. På varje bord fanns det snygga partyhattar som man kunde ha på sig. Första tanken när jag såg dem var: Aldrig att jag tar på mig den!
Men sen när någon plockar upp kameran så kommer självklart hattarna på! Hehe.
Åt bara nachos med olika dippar. Hade ont i magen för jag hostat så mycket under dagen. Även för att jag konstant drack vatten för att halsen inte skulle göra ont.
Sedan drog vi vidare till Revolution eftersom tapeterna på väggarna där inne var så snygga och mjuka att ta på :P
Min KBA kom dit efter ett tag och vann dricka i baren genom att köra sten, sax och påse med bartendern.
Kvällen slutade med att jag och Anna pratade goja och försökte diskutera viktiga saker innan vi somnade. Kan ju erkänna att jag inte minns vad vi pratade om, eller när i samtalet jag somnade.

Idag ska jag som vanligt städa, tvätta, äta, se film.
bilden visar allt som ska tvättas i en stor hög, plus lite av det som redan är tvättat. Ett mindre berg!
Ska även köpa: tandkräm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar