2009/11/15

oul.

Mumsig, lyxig vegetarisk middag på jobbet varje dag, och helt gratis. Jag är nöjd! :D

Helgen har hittills bara varit lyckad, jag är återigen mycket nöjd!

Var ute på old street igår med Lila. Va på ett ställe kallat Trafik. Med precis samma teckensnitt som västtrafik har. Jag tror att jag varit där förut för typ 2 år sedan med Sarah. Mycket folk, lite plats och otroligt varmt var det. Men det var skoj.

Jag fattar inte hur folk kan se så direkt på mig att jag är svensk. Både denna helgen och förra så har snubbar frågat mig direkt som första fråga om jag är svensk.
Igår knödde jag mig bara genom en folksamling och nån vände ansiktet mot mig och frågade mig på engelska om jag var svensk.
Jag tycker inte jag ser så speciellt svensk ut. Men å andra sidan tycker jag inte att jag har ett speciellt utseende som skulle passa någon nationalitet. Är bara otroligt glad att folk inte tycker att jag ser brittisk ut. Haha...

Idag ska jag kanske ut och äta pizza med Kathryn och Gabriella från jobbet.
Helgen har som sagt varit bra, och nu tror jag att jag kan stå ut i ett dygn till innan Anna kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar