2009/11/13

Fredag kväll

AAAAAAAAAH!
Hur ska jag överleva denna helgen?!
Anna åkte idag för ca 5 timmar sedan och är borta till Måndag kväll. Jag håller på att avlida av rastlöshet och uttråkning!
Satt på starbucks i över en timma för att fördriva tid. Gick runt i Clapham Junction och gjorde absolut ingenting.

Vid den här tiden skulle jag normalt komma hem från jobbet, men eftersom jag inte längre behövs så mycket som de trodde så fick jag vara ledig idag. De första veckorna som jag jobbade så behövdes 3 personer för att sköta alla sysslor, men den här veckan har det bara bahövts 2 personer eftersom det är så få gäster. Och eftersom jag är snäll så erbjuder jag mig att låta de andra jobba. De pratar så mycket om att de måste jobba för att kunna betala hyra mm. att de inte kan missa att arbeta en dag. Jobbat 3 dagar denna veckan. Ledig 4 dagar.

Ingen är hemma i lägenheten.
Klockan är ju inte ens 7 på kvällen!! Jag kan ju inte sova redan?
Ska i alla fall till sainsbury och köpa nåt snacks för att glädja mig med.
Godis och chips. NAJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar