2009/06/16

Vattenskidor.

I morse hade jag tänkt att cykla ut till jobbet och räknade med att åka en timma innan jag började. Så när jag trampar ut på gatan så hör jag: Flapp. Flapp. Flapp.
Och vad är det om inte punktering på däcket. Så jag fick snällt rulla in cykeln på gården igen och be pappa skjutsa mig. Eller, jag passade på att övningsköra. Så det blev en win-win situation.

Stått vid vattenskidorna hela dagen.
Detta året har de varit väldigt petiga med folk som de anställt har jag fått veta. Alla som arbetat tidigare har fått ett betyg mellan 0-5 poäng. I år har de bara anställt de med betyget 4-5 från förra året. Vilket innebär att de faktiskt uppskattar mig som person och sättet jag utför mitt jobb på. Glädjer mig väldigt mycket åt det med tanke på att jag bara ser mig som en medelmåtta. Men jag ska sträcka på mig och ta åt mig av berömmet. :)

Självklart krånglade maskineriet och jag fick ringa verkstaden. Tvingades stänga av attraktionen under en längre tid och orsakade några förstörda linor. Hm, men jaja. Sånt händer och ingen var arg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar