2009/06/18

dan före dan

Torsdag.


Igår var det fint väder och jag solade en lååång stund.
Åkte ut till jobbet på kvällen och träffade resterande arbetskamrater. Det var för många okända ansikten och jag kände, dumt nog, att jag inte trivdes med mig själv eller i den situationen jag var. Jag blir alltid så osäker när det är människor runt mig som jag inte känner.
Fint nog så fick jag träffa Linus idag. Han kom och pratade med mig när jag stod ensam i regnet. Han är en så fin kille och jag ser fram emot att få träffa honom mer och få uppdatera mig om hur allt går för honom just nu.

Hade helst velat stupa i säng och kolla på tv hela kvällen. Men hela familjen är samlad och jag antar att de räknar med att jag ska umgås med dem.

Mamma och pappa åker utomlands i morgon och jag blir ensam hemma i knappt två veckor. Kommer att bli skönt, men också tråkigt och ensamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar