2014/02/01

Den senaste veckan har varit lyckad!
Åkte längdskidor i skidspåret vid Gammlia. Samma skidspår där SM hölls några dagar innan.
Hamnade på en förfest med folk jag knappt känner. Vi drog ner på stan och gick på både TC och Rex.
Vi var på bio och kollade på Bamse och tjuvstaden. Jättebra film.
Lyckades skriva en tenta med godkänt resultat. Varit på ytterligare en lektion om vinproduktion och meddelat universitetet att jag inte längre tänker läsa socionom. 
Började arbeta och har under de senaste tre dagarna jobbat i snitt 10 timmar/dag på ett café som ligger några hundra meter från där jag bor.

Idag har jag varit ledig, har väl legat i sängen nästan hela dagen. Men ändå hunnit träffa Sofia, Björn, Jenny, Amanda och Tobbe. Tog en promenad ner till stan med Jenny för att se invigningen av kulturhuvudstaden, som är Umeå såklart. Kronprinsessan var här och pratade. Jag såg samer, renar, skotrar, fyrverkerier och eld ute på Umeälven, det ska bli spännande att se utvecklingen av denna stad under året. Mycket spännande kommer hända.

Nästa vecka fortsätter det att hända roliga saker;
Det blir vinkurs, tenta, galleri, jobb, sittning. Och veckan avslutas med att Alex kommer hit och bor hos mig till helgen!

Risken med mitt nya jobb är att jag kommer bli undernärd. Det blir mycket kakor och bakelser att testa. Och de är inte direkt några vitamin- och mineralbomber direkt.











1 kommentar:

  1. JIIIIIIIIIIIIIHOOOOO va roligt! Underbart å läsa om allt kul! Massa kärlek

    SvaraRadera