2012/05/01

Valborg




fin dag idag och fin dag igår.
I eftermiddags tog jag och Elin varsinn glass och satte oss på en gräsplätt i solen. Jag testade en ny Cornetto med cookies. Den var god, men smakade inte riktig glass.

Valborg firades hemma hos Amanda och Tobias. Det stod party på schemat, men jag tog det lugnt och låg mest i sängen och pratade med några av de finaste människorna jag känner.

Så roligt att minsta lilla grej som handlar om kost kan bubbla upp och diskuteras i en evighet. Som exempelvis knepiga kostråd som ges på tv eller att man råkat höra någon som sagt något jätteroligt och jättefel kring de olika näringsämnena. Tur att de man umgås med har så vettiga åsikter och tankar.
Vilken tur också att jag har finaste Amanda som jag kan prata med i evigheter och ändå inte känna att vi pratat färdigt. Allt hon säger känns viktigt och intressant.

Tänk att för drygt en vecka sedan såg det ut såhär och nu är det upp mot 15 grader varmt ute.
Så snabbt ska våren gå!!


1 kommentar:

  1. Va härligt att ni oxå har riktig vår nu... först undrade jag varför det brann på de första fotona. Härligt att du har så fina vänner Anna, det värmer! stora gosiga första maj kramar

    SvaraRadera