2012/03/21

Mina födelsedagar de senaste åren:
2006 gick jag sista terminen på gymnasiet. Då har jag för mig att det var första och typ enda gången jag gick på Bogrens i Skövde. Något student-grejs.
2007 firade jag min födelsedag med Kajsa och Michael i London. Vi for till Windsor och på kvällen åt vi på restaurang.
2008 bodde jag med KBA i London i Elephant & Castle. Har för mig att mamma och pappa var på besök då.
2009 bodde jag i Töreboda men hade firat hos familjen under helgen.
2010 var jag arbetslös och firade dagen med min familj och min yngsta syssling Zara hemma hos mam och pap.
2011 hade jag kommit till Umeå och gick i skolan under min födelsedag.
2012 kommer jag och min hund fira helt ensamma för vi är lektionsfria :)

1 kommentar:

  1. Då tycker jag att Ammi kan köpa en tårta till dig idag! Kul å se dina födelsedagra de senaste åren! kram

    SvaraRadera