2011/09/02

Flyget till Bryssel var i tid. Men ändå missade vi vårt flyg från Bryssel till Göteborg. Vi sprang mellan två terminaler men fastnade i säkerhetskontrollen. Då vi sa till säkerhetspersonalen sa de att vi hade gott om tid på oss och skulle hinna med. När vi sprungit till vår gate så sa personalen där att vi missat avgången. Då var det 15 minuter kvar till flyget skulle lyfta. Segt! Så vi gick till en biljettlucka för att boka om, men fick gå tillbaka ut genom säkerhetskontrollen och ända bort till incheckningsdisken. Nu först två timmar efter att vårt flyg från USA har landat så har det löst sig och jag tar mig en kaffe.

Nu när vi missat detta flyget så får vi vänta i Bryssel i 6 timmar. Jag är bara så ledsen.

Det betyder 6 timmar mindre med min familj och nu kommer jag bara ha en och en halv dag att umgås med dem. Plus att jag bara sovit en timma i natt, vilket kommer betyda att jag kommer vara död de närmsta dagarna. Tack för det dumma Indiska flygbolag… För att klaga lite till så fick jag mycket tråkig indisk flygplansmat. Ris med två olika starka curry-rätter som enbart smakade starkt. Efterrätten var en degboll som var inlagd i nån sockerlag. BLÄ! Det enda som var gott var gurkan som smakade som färskpotatis. Undrar om det var meningen verkligen..

Hann i alla fall se nästan 3 filmer på flyget.

Thor - mycket kass tror jag, plus att Thor var jätteful och hade en äcklig röst.

Love Story – inte så bra som jag förväntat mig men ganska söt, och de hade sjukt snygga kläder i filmen!

The New World – hann inte se klart den, men den var så fiiiin. Hörde tyvärr inte heller vad de sa nån gång, så den kanske inte var bra. Men jag ska i alla fall se om den. En pocahontas –film.

Nu är klockan snart 5 på morgonen i New York. Natten blev väldigt kort för oss eftersom vi plockat bort 6 timmar från den.

Nu är min vaniljlatte slut, jag kommer få extrema skakningar och bli yr och konstig av den för jag tog den största eftersom den ändå var gratis. Gott gott, men jag klarar inte av så mycket kaffe på en gång. 4 och en halv timma kvar till flyget går. Kommer vara sega timmar…

2 kommentarer:

  1. Du vågar dissa Thor gud av åska och disco!
    =P

    SvaraRadera
  2. Menjag är super nöjd med våran tid tilsammans idag å ännu en härlig dag tillsammans i morgon! puss

    SvaraRadera