2011/09/02

Hemma hemma hemma..
Och allt känns nästan som vanligt. Jag har en underbar känsla och sitter nu i köket och lyssnar på mina cd-skivor jag köpt i USA. Låter ljuvligt när man slipper höra musiken genom datorns hemska högtalare.

Stort tack till er som läst bloggen nu när jag varit ute och rest, hoppas att det funnits nåt som ni gillat på den; text, bilder, tips eller nåt annat.

Från och med nu blir det bara uppdateringar från Umeå och det är ju inte helt fel det heller. Hoppas på mycket bilder på mat i höst också eftersom jag ska läsa Kostvetenskap B. Kursen består av lektioner som heter spännande saker som tex. smakskola, potatis, fågel, shopping till veglunch, livsmedelslagen..
Vi ska även på ett studiebesök på norrmejeri, det ser jag fram emot.

I morgon kommer systern, hunden och barnen på besök. Kommer inte få en lugn stund! Underbara varelser alla fyra.

1 kommentar:

  1. VÄLKOMMEN HEM UNDERARA SYSTER!!!! Åh va vi längtat å nu äntligen får vi kasta oss över dig i 2 hela dagar, såååå härligt! Tack för allt idag och du är underbar! Ses i morgon igen! puss å godnatt

    SvaraRadera