2011/09/29

Svar till systern: jag gillar inte surdegsbröd, så jag gillade heller inte det jag bakade idag. Fail! Haha. Men kan också bero på att jag har ganska lite smak nu när jag är så förkyld. Kände typ bara konsistens men knappt någon smak.


Lyssnar på min förbjudna favoritmusiklista. Förbjuden därför att den får mig att må dåligt. Jag är glad att jag lyckas spåra vart mina depp-känslor kommer från ibland. Men jobbigt värre att veta att det är min favoritmusik som gör mig så nere.
Så jag tar mig en liten musik-portion nu när jag ändå är så glad och nöjd. Då kanske jag inte påverkas för mycket?

Några låtar på spellistan:

The Perishers - Pills
Snow Patrol - Set The fire to the third bar
Saybia - The second you sleep
Tabithas Secret - Dear Joan
Radford - Fly

myskväll med klasskompisarna hos Björn ikväll. Fint gäng gäng vi är allihopa. Och det är så härligt att man kan snacka ovärda men intressanta saker om mat med dem. Det är väl det som är positivt när man pluggar såhär, att alla har samma intresse. Vi pratar om olika matvanor, vill veta allt i minsta detalj hur man lagade sin middag eller vad man hade för ingredienser.

Nu ska Anna sova, laddar upp inför morgondagen. Då ska jag verkligen bli frisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar