2011/09/18

Idag känner jag mig lite ensam.
Kanske för att KBA ringde och jag kände hur otroligt långt det är mellan oss..
Kanske för att helgen varit ganska innehållslös.
Eller för jag vet att familjen ska ha stort kalas hemma i veckan.

Dum som jag är lyssnar jag på depp-musik också. Men det är ju så vackert att man inte kan stå emot när man väl börjat lyssna.

Mycket skriftliga inlämningar på den här kursen. Ganska lätt sätt att redovisa sin kunskap på. Jag gillar ju att skriva. Men jag vet att jag inte är tillräckligt bra på att skriva. Och jag vet inte vem jag kan be om hjälp. Ska man våga utnyttja gamla lärare man haft?

Idag tänkte jag ta tag i mitt liv. Tänkte ge mig ut och springa en runda. Det slutade med att jag sprang till en brygga vid Nydalasjön och låg där i solen en timma. Sen promenerade jag hem. Bra motion det där. Helt underbar känsla att ligga på bryggan helt ensam och känna att solen faktiskt brände. Sen kom det ett jobbigt kärlekspar och satte sig på bryggan nån meter ifrån mig. Då gick jag. Förstår inte folk att de förstör ens heliga stund genom att göra så. Det är ju inte direkt så att det bara finns en enda brygga runt sjön. Det låg två andra bara en bit ifrån.. Suck på dem.

Promenerade sedan hem till Amanda för att göra skolarbete. 10 minuters skolarbete och sedan ett par timmar framför Rederiet. Ska verkligen ta tag i det och se den serien. Det var ett av de bästa programmen på tv när man var mindre. Och så snygga kläder de har i serien!! Eller?

Som sagt, idag känner jag mig ensam. Fastän allt jag behöver göra är att ringa, eller bara gå till vem som helst som bor bara ett par minuter härifrån..

1 kommentar:

  1. ÅHHHH min fina vackra syster, jobbigt att känna sig ensam, det kan man känna sig fast än man har massa runt om sig, men du å jag är juh så mamma å pappa kära så jag förstår att du ibland längtar hem å känner dig ensam. Ring när du vill! Men vi finns kvar här ANNA! Saknar dig vännen! puss

    SvaraRadera