2011/02/06




Anna har haft en bra helg.
Middagsbjudning både fredag och lördag.
I fredags kom Emma E, Björn, Elin, Alexandra och Sandra på besök och vi käkade ihop, snackade och såg sedan på The social network.

I går var det stadsvandring mitt på dagen. Vi fick olika uppgifter att lösa på stan och skrapade ihop poäng till vårt lag.
Det kommer vara tråkigt när nollningen är slut. Det är så gött att få träffa andra folk som inte går i klassen också.

Efter stadsvandringen kom Sandra och Elin hem till mig. Vi slappade några timmar och gick sedan ner til Ica för att möta Emma H och Björn. Så köpte vi tacos och åt det.
Kollade på melodifestivalen och umgicks.

Vid halv 11 begav vi oss mot universitetet. Vi kom in på Corona men stannade bara timma eller nåt eftersom Sandra mådde dåligt. Jag lyckades ragga med mig Elin, Sandra och Björn så att de sov över hos mig. Underbart att slippa gå hem ensam till en tom lägenhet.
Så idag käkade vi frukost och satte oss i sofforna och slappade.
Nu är jag återigen ensam i lägenheten.
Dags för en promenad i solen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar