2011/01/09


Rensade plånboken och hittade en biobiljett från 2007.

Hade inte hjärta att slänga den så jag la tillbaka den.

Jag har nu fixat boende i Umeå. Några kilometer från tågstationen men nära universitetet.

Jag vet inte mycket om lägenheten förutom att det är en 4:a där det just nu bor två killar. Den tredje killen har flyttat till Stockholm och det är hans rum som jag får ta över tills han kommer tillbaka.

Håll nu tummarna för att de är bra killar som jag trivs med! Jag orkar inte flytta runt, så jag hoppas verkligen att det går bra!

Den 16e januari åker jag upp till Umeå.

Eftersom jag planerade att åka redan igår så står mina väskor färdigpackade på mitt rum. Men jag ska inte röra dem utan får använda gamla fula kläder under tiden. För har jag väl packat upp någonting så kommer jag säkert glömma det.

Jag mår bra nu.

Ingen huvudvärk eller magont. Halsen har slutat vara krånglig och rosslig. Ögonen gör inte ont och jag är inte konstant trött längre. Allt försvann nu när jag gick boende ordnat. Tänk vad kroppen kan ställa till med besvär när man mår psykiskt dåligt.

!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar