2011/01/04

packar

När man inte riktigt vet vad man packar för så är det väldigt svårt att packa.
Jag har nu packat en väska full med
15 klänningar
20 långärmade tröjor
9 par strumpbyxor
19 t-shirtar och linnen.
Men än så länge inga byxor.

Har haft ont i magen, varit svimfärdig och haft huvudvärk sedan i fredags. Mår helt enkelt skit!
Proppat i mig värktabletter de sista två dagarna. Det gör jag sällan.
Min gissning är att jag mår kass över hur min situation är.
Det är ganska stor skillnad att flytta till Umeå eller Stockholm. Och än vet jag inte vad det blir. Så jag packar bara ner det mesta som finns i garderoben.
Ser inte fram emot imorn. Då ska jag hänga i telefonen och försöka få ett svar från antagningen om hur det blir. Vart jag hamnar egentligen.
Håll tummarna för mig, snälla snälla, låt det bli Uppsala Universitet!!

Väskan är full, och än så länge har jag bara packat lite kläder. Hur ska detta gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar