2010/12/29

Kaos i Annas liv!
Sen jag fick veta att jag kommit in på Uppsala Universitet har jag varit inställd på att flytta till Stockholm i början av januari.
Jag hade schema för hela våren och alla föreläsningar jag skulle gå på.
Jag visste vart jag skulle bo och hade kollat upp pendlingsmöjligheter.

Så i förrgår får jag veta att jag är struken från kursen i Uppsala.
När jag sa till dem att det måste ha blivit nåt fel så sa de till mig att jag skulle återanmäla mig till kursen. Men det går inte till just den kursen jag har sökt.
Så nu står jag här och har sagt upp mig från mina två jobb och berättat för nästan alla jag känner att jag ska flytta för att plugga i vår.

Hur blir det nu då?
Allra värst känns det att bryta ett löfte till Anna. Lovade att flytta in med henne om hon kom hem till Sverige igen.

Hjälp?

1 kommentar:

  1. Gumsi då, vad tokigt det låter... du får berätta mer på söndag. OCh jag tror inte du ska oroa dig, det löser sig nog till det näst bästa.. Men synd att det inte blir Upsala... och lite konstigt låter det allt... PUSS

    SvaraRadera