2010/02/27

donttrustme

Trots senaste nattens sömnlöshet så har denna lördagen varit mer än perfekt.
Vaknade runt 6-tiden på morgonen och hade förväntat mig ett äckligt dåligt humör. Men icke.
Kom till Komvux i och träffade på Andreas. Trots att vi inte snackade så mycket så gjorde han att dagen bara blev ännu bättre. Jag gjorde ett prov och lämnade salen bara 40 minuter senare. Härligt. Allt gick som på räls trots att jag inte känner mig så kunnig i ämnet.

Stack hem till familjen Lundberg och umgicks lite med dem. Sedan åkte jag hem till Linus och satt och pratade ett par timmar. Fick höra massa roliga och intressanta saker och känna glädje för någon annans skull. Linus, du är en riktigt fin vän du!

Kom hem sent på eftermiddagen och satte igång och baka en Mississippi Mud Pie. Ännu ett halvmisslyckande som ändå smakade okej. Jag har inte lyckats baka en så god som den som Kajsa bjöd mig på för tre år sedan! Men jag ska fortsätta tills jag hittat det bästa receptet!

Fröken Wejshag kom och vi åt, pratade och kollade på melodifestivalen med mamma och systern. En väldigt trevlig hemmakväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar