2009/12/02

onsdag!!

I måndags firade jag och Anna första advent och jul-tider med pepparkakor och julmust.
Igår jobbade jag 13 timmar och fick en härlig lön på £90. Dessa pengar ska jag idag gå ner till banken med och trycka in på kontot.
Ikväll hoppas jag på bio. Vill så gärna se New Moon.. Ska tralla iväg och köpa tredje boken i serien idag också. Har inget att läsa på bussen till jobbet just nu.
Men först idag ska jag undersöka vad jag kan göra på min lediga dag. Vill inte ha ännu en dag hemma i huset. Kanske passa på att julshoppa?
Saknar mamma just nu och önskar att jag kunde vara där hos henne och säga det! Men önskar henne ett stort lycka till och vill att hon ringer så fort hon kommer hem igen!
Frukost/lunch idag blev något riktigt brittiskt! ägg, korv och bönor i tomatsås. Proteinproppad mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar