2009/08/08

Fredag

Nyligen hemkommen från en krog i Lidköping.
Jag har faktiskt jobbat!
Det var lite smått nervöst först, men jag kände "det här kan jag faktiskt!"
Så det gick som smort. Jobbade både i baren och ute på golvet som servis. Grymt skoj, hoppas bara att de är nöjda med mig och ringer dit mig fler gånger. De frågade direkt om jag ville jobba i morgon också, men då blir det sommarland för min del.


Igår (torsdag) var jag och några arbetskamrater ute i Skövde. Först var det bad och grillkväll på jobbet, sen liftade jag och Josefine till Skövde, visade sig att tjejen vi liftade med bodde bara några kvarter från stället där vi skulle ha förfest låg. Så vi blev avsläppta nånstans där vi aldrig varit förut och satte oss mitt på gatan och pratade skit och skvallrade. Sedan kör en bil förbi och vi känner igen föraren. Vi följer efter bilen och passande nog har den stannat utanför huset där vi skulle förfesta. Så vi tränger oss på helt objudna.

Senare hamnade vi på husaren. För mycket folk tyvärr, men det gick dansa några minuter.
På natten delade jag och Josefine en 80cm bred säng hemma hos Johan.

Under dagen idag har jag umgåtts med min syster i Schryd. Så ringde de från Lidköping och bad mig komma dit, så visst gjorde jag det.
Knappt haft en ledig stund på flera dagar. Fullt upp hela tiden, och det är så underbart!
Ledig på söndag nästa gång. Hoppas på sol!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar