2009/08/05

Ending.

Nu när min KBA ändå vet om det kan jag ju skriva det till er andra också.
Det kanske blir Grekland för mig om ett par veckor. Kollade på en resa till Korfu den 21:e augusti.
På ett ganska fint hotell nån mil utanför Korfu stad och bara 200 meter från stranden. Verkade rätt bra alltså :)

Igår var ALLA sura på jobbet. Men dagen slutade bra med en lyxglass med tre glasskulor, en stor skvätt mjukglass och lakritsströssel på toppen. Man blir ganska mätt av glass faktiskt. Ska nog ställa mig på vågen snart och se om sommaren gett resultat än. Bestämde mig ju för ett tag sedan att gå upp minst 3 kilo. Och efter all pasta, ris, pommes och glass jag proppat i mig så borde det ju hänt nåt.

Har inte städat på evigheter. Ska passa på nu innan jag måste åka till jobbet om nån timma. Eftersom jag är ensam hemma hann jag med att diska och tvätta igår. Ser ändå ut som ett bombnedslag hemma, som vanligt.

Föresten, även om det kanske inte verkar så idag så är jag överlycklig ändå :)
Utgång i Skövde i morgon
Bad- och grillkväll i morgon också.
Så är det mindre än två veckor kvar till årets stora fest!



Slipknot - Snuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar