2009/07/14

Tisdag

Jag har reservplats nummer 4 till den kursen jag sökte på Göteborgs universitet. Om ett par veckor får jag veta om jag kommit in, men det känns ganska hoppfullt.

Idag ska jag jobba på Herrtorp, för att vara ärlig hade jag mycket hellre städat på sommarland. Plockade parken ren från skräp i totalt 4 timmar igår. När man till och med uppskattar det så är det helt enkelt en bra arbetsplats!
Detta år ska jag se till att hålla humöret uppe långt in på hösten och inte låta den här underbara känslan försvinna bara för att jobbet tar slut. Känslan som säger: Jag kan, jag är bra, jag är omtyckt!
Det är så skönt att må bra. Så skönt att man är lycklig trots att man inte har någon fritid. Så skönt att känna all glädje från människorna man har runt sig.
Påminn mig om detta i december så jag hamnar där nästa år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar