2009/07/17

Fredag

Morgonen började segt idag. Celin har skrikit mycket i natt och det har varit rätt varmt i mitt sovrum. Förstår inte hur folk kan välja att bli föräldrar. Celin är snart ett år gammal och jag tror inte att varken Lina eller Jonas kunnat sova en hel natt sedan hon föddes. Att jag skaffar barn ligger i alla fall väldigt långt fram i tiden när mina hormoner skriker och jag inte längre kan bestämma över min egen vilja.

Åkte hemifrån vid 6 tiden. Fick jobba delvis själv. Stod sedan 2,5 timmar och var pissnödig i solen vid "Trafikstan". Ju längre tiden gick ju mindre skugga fick jag. Tryckte mig mot väggen vid garaget som skuggade, tills skuggan inte ens var 10 cm bred längre. Men barnen var duktiga och jag slapp springa efter dem och hjälpa dem hela tiden. En bra dag trots att den började med fel humör.

Avslutade jobbdagen med en slush-ice och blev hemskjutsad av Erik!
Sparar lång tid på att åka bil istället för buss. Hemma i en skaplig tid så man hinner njuta av en dusch och vårda sina stackars fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar