2009/05/10

Im no stranger in your dreams

Igår var rätt jobbigt. Tvingades umgås med en person som ständigt påminde mig om alla mina dåliga sidor.
Han lyckades plocka fram alla mina egenskaper som jag försöker att förtränga.
Han frågade om saker jag inte ville prata om, men ändå svarade jag på hans frågor.

Just nu har jag riktigt dåliga matvanor. Ibland förstår jag mig inte på hur min kropp fungerar. Oftast är jag ständigt hungrig och behöver äta var tredje timma för att inte bli agressiv, trött eller ledsen. De senaste två dagarna har mitt matintag under en hel dag varit: 4 smörgåsar med smör, en kopp varm choklad och två koppar te. Hur överlever jag? Och varför blir jag aldrig hungrig? Det är otäckt att jag kan svälta mig själv utan att ens må dåligt av det. Cyklat 1,5 mil idag och igår. Jobbat 8 timmar. Utan att äta någonting. Kan inte bara kroppen säga vad jag behöver. Jag vet att jag bara förstör kroppen såhär, men hur roligt är det att äta när man inte är hungrig och man känner sig ständigt mätt?

Söndag idag. Känns som en vanlig vardag. Nästa gång jag är ledig är på torsdag. Kommer bara att ha en dag ledig denna vecka. Gör mig inte så mycket. Hinner göra det jag måste ändå.

"...I have no idea what's happened to that dream
Cos there's really nothing left here to stop me.
While I am so afraid to fail so I won't even try
Well how can I say I'm alive."



Tipsar om: Imogen Heap - Come here boy



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar