2009/05/07

I won't cross these streets until you hold my hand

Bjuder på lite underbar underhållning idag i form av en videoinspelning från Falkenberg.

"Vi har sånna stora propellrar där borta. Sånna som barnen kan hålla i handen å så springer dom, å så snurrar dom. Japp!"

Vivi har sjuka idéer.

Haft min första körlektion idag. Körläraren var lite halvrasist och när han såg några mörkhyade snubbar gå ur en skåpbil så sa han. "Jasså nu kommer de till Sverige med problem igen."

Vad ska man göra? Tystnad är väl inte det bästa, men fega jag vågar inte säga emot honom.

Men lektionen gick bra. Jag är kassare än jag trodde, men det känns ändå hoppfullt. Läraren sa att han tyckte jag skulle satsa på att ha körkort innan oktober. Det känns väl helt okej :)

Nu ska jag sova, i morgon börjar jag med praktiken på ställe nummer två. Hoppas det går okej. Ska bara vara där 3 timmar så det blir slappt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar