2013/05/21



I lördags fanns knappt inga blad på träden.....
Men idag är det grönt överallt! Våren går fort här i norr..
Ålidhem är bra när det är sommarväder.
Suttit och solat på baksidan hela helgen och varje dag har det dykt upp olika vänner som satt sig ned ett tag och pratat och fikat.

Helgen var superfin. I fredags låg och och Amanda i solen ett par timmar, sedan gick jag till Liljansberget och satt på en kompis balkong tills klockan blev efter 10 på kvällen, vi gick in när solen gick ner och då stod termometern på 18 grader.
Lördagen var det Eurovision med allt vad det innebär. Trerätters middag, finkläder och röstning såklart!
I söndags var det hockey.
Tänk att man har kunnat vara ute i shorts efter att solen gått ned de senaste dagarna. Och inga insekter!! 


I morgon har jag de sista föreläsningarna under denna terminen. Och jag tror faktiskt att de är de sista riktiga föreläsningarna på dietistprogrammet. Så nu är det slut på det och jag ska istället lära mig av mina egna erfarenheter. Tänk att jag läst i 2,5 år här uppe i Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar