2012/10/13


 
 
Jag tror minsann att igår var en av de bästa dagarna i höst.
Vaknade på fel sida igår, var skitförbannad eftersom jag inte kunnat sova ut. Arvid som bor ovanför mig hade fest till sent på kvällen innan och på morgonen var köket kaos efter att ryssen gjort sin midnattspizza. Jag skrev en mycket arg lapp till honom och satte upp i köket (konflikträdda Anna).
Började dessutom skolan på tid för tidigt.
Men efter bara några minuter in i första föreläsningen hade humöret vänt.

Efter skolan gick jag och hund på date med Mila och Marielle.
Ammi var lycklig, hon har ju fått en hundkompis nu som hon verkar gilla massor.

På kvällen var det tacos hos Emma. Riktigt skoj att det bara var just vi 4.
Sent på natten hade jag och Amanda följe hem, och jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om henne. Så bra är du!!

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir!! Det är du som är bra och jag är så glad att du finns! Snart ses vi!

    SvaraRadera