2011/11/01

När träden och naturen ute bara blir gråare och tristare så är det ganska skönt att ha en fräsch växt i köksfönstret som man piggas upp av. Kanske har jag äntligen lyckats bli vän med gröna växter. Är nu ägare till två levande växter som faktiskt mår bra trots att det är jag som sköter dem. Kan ju inte annat än att vara lite stolt. Gillar även växter som man kan skörda och som luktar så mumsigt som basilika.


Trots lervällingen ute så är min fina hund fortfarande ganska vit. Om man inte tittar på magen och tassarna såklart.
Tyckte synd om hunden i morse när jag gav henne samma gamla vanliga torrfoder till frukost. Så jag blandade i lite vatten och värmde maten lite. Hon gillade det grymt mycket bättre. Ska man göra sin hund kräsen kanske?

1 kommentar:

  1. Tiffi är faktiskt oxå rätt ren än, skönt. Tänk på att torrfodrets hårda yta är bra att skava bort skit från tänderna. ett tips bara!kram

    SvaraRadera