2011/11/13

Helgen är över.
Tagit det lugnt både lördag och söndag.
Men det har jag behövt.
Senaste tiden har jag stressat så mycket för att hinna med allt.
Hinna med att plugga, hinna fram och tillbaka i skolan i tid. Hinna laga mat och hinna äta den innan jag måste iväg igen. Stress fram och tillbaka överallt för att inte Ammi ska vara ensam hemma så mycket, och för att jag ändå ska komma i tid till allt. Jag är urkass på tidsplanering ibland!
Har haft så ont i mina fötter hela helgen att jag knappt kunnat gå promenader med Ammi.
Måste som sagt skaffa mig en cykel så jag kan sluta stressa på vissa punkter i alla fall.


I fredags åt vi middag hemma hos mig. Tjejmiddag, och så Björn såklart.
Det blev Tikka Masala till huvudrätt och glass+sorbet med chokladsås till efterrätt. Vardagslyxigt.
Alexandra, Amanda, Emma, Björn och Elin var här.
Väldigt trevligt sällskap. Och jag har saknat så mycket att umgås på det sättet.

Tenta igen om en vecka. Just nu läser vi om statistik och vetenskaplig forskning eller nåt. Har inte köpt böckerna ännu men de ska jag fixa innan tentan. Lite sent ute kanske?
Har ändå massor att läsa.
Nya ord och dessutom litteratur på engelska. Men än känns det som att det inte är helt omöjligt.

Grattis kära pappa på fars dag!

2 kommentarer:

  1. Jätte fin på dig å din sötis vovve. Hon blir bara finare å finare desyu mer pälshon får. kram

    SvaraRadera