2011/05/28

tokigt på fysikgränd

Igår var skoj!
Träffade otroligt mycket nytt folk och har sett massa olika korridorer och lägenheter. In och ut ur massa människors hem.
Jag, Emma, Amanda och Elin käkade middag hos Amanda som bor mitt i fest-området. I huset mitt emot hade de riggat upp stora högtalare och folk stod utanför på gatan och dansade. Flera hundra människor var där. Förmodligen över tusen.
Senare gick ett gäng hem till oss och vi satt och pratade flera timmar. Kom inte i säng förens vid halv 5 i morse och har knappt sovit någonting alls idag.
Satt och snackade med Joakim ett par timmar vid köksbordet. Så glad att jag har träffat en så fin person som han.
Idag är det tonvis med plugg och jag ska ligga kvar i sängen hela dagen!
Spännande att se vad lokaltidningarna skriver om helgen. Jag tyckte det verkade gå lugnt till överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar