2011/04/30





















solen gick upp för två timmar sedan.
Bibbi sover i min säng.
Ett gäng sitter kvar i vardagsrummet och skrattar.
Jag har varit ute i soprummet och källsorterat. Nu sitter jag i köket och äter en tidig frukost.
Klockan är 5 på morgonen och jag är så glad över denna natten.

Amanda som för några veckor sedan sa att hon aldrig kramar hennes vänner, kom fram till mig och gav mig en spontan kram utan att ens lägga märke till det själv.

Grannen klättrade in i lägenheten från balkongen. Jag har aldrig träffat människan förut, bara smyglyssnat på dem från balkongen. I natt kom de på besök och vi drack en kopp kaffe och bekantade oss. Är det inte typiskt att de ska flytta därifrån i morgon och att de var jättetrevliga.

Kvällen började med maskerad.
Brud, bov, berest, balong, ballerina, bruten, barnläkare, Björn Borg, barn.
underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar