2011/03/18


Topp tipp!

Igår hände en hel del.
Efter skolan gick jag, Elin, Emma och Björn hem till Camilla. Vi pluggade och åt en svingod morotskaka som Camilla bakat. Mmmm!!

Jag tog bussen till stan och sprang in på h&m och köpte nåt grönt att ha på mig och sprang vidare till optikern.

Vid 18-tiden drog jag till Amanda. Där var Elina, Björn, Terese, Elin och så Amanda såklart. Vi lagade en irländsk shepherds pie i Irlands färger. Snyggt och gott blev det!


Origo alltså! Ett ställe helt i min smak. Folk var inte uppklädda, alla var trevliga och glada. Gratis inträde och garderob och ölen kostade bara 23:-.


Låg kvar i sängen till lunch idag och promenerade till Amanda för att hämta lite grejer.
Folk som bor i korridor har ju ibland inte den bästa köksutrustningen. Så jag fick ta med 5 gafflar och en form till henne för att vi skulle kunna laga mat och äta.

Nu är klockan redan jättemycket och helgen har knappt börjat. Ska plugga och käka lunch, sedan får vi se vad helgen har att erbjuda mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar