2011/03/22

Ett tecken på att jag äter lite för mycket morot är att jag har lite orange hud. Mina läppar ser ut som morötter idag.



Dagen började med ett sms från Anton.

Eller egentligen så började det med en värdelös natt eftersom jag knappt kunde sova alls. Nervös inför nåt som inte kommer att hända? Man kanske har lite förhoppningar om dagen trots att man innerst inne vet att inget speciellt kommer att hända.



Väcktes i alla fall av ett sms några minuter innan väckarklockan skulle ringa.
Frukosten bestod som vanligt av ärt-gröt. Mums som bara den!!

Fick springa till skolan eftersom jag fastnade vid datorn lite för länge.

Massa söta klasskompisar som vände sig om och gratulerade när jag kom in lite halvsent.

En bra föreläsning som jag hängde med i och sedan lunch på skolan. Alexandra gav mig en kupong på en tårta att hämta ut på Ica. En så himla bra present alltså. Har inte bestämt mig för om jag ska spara tårtan till helgen eller börja mumsa på den nu.

Mer än så har inte hänt idag.

Snart sjag jag ut och springa i vattenpölar och bara ha en fortsatt perfekt och underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar