2011/02/13

Sammanfattar de senaste dagarna :)

fredag - seminarium om kolhydrater på skolan,
gick till Haga där Emma bor. Vi lagade linssoppa och bakade semlor. Otroligt gott!
Tog bussen hem till till Ålidhem och till Nina.
Fick med mig Joakim dit. Vi satt där tillsammans med 5 av Ninas vänner och tog sen en taxi in till Teatercaféet inne i stan. Vi fick åka limousine till stan, lyx lyx. Jag fick sitta längst fram i den så jag märkte ingen skillnad från vanlig bil men. Skoj att prata med taxichauffören :)
Teatercaféet var ett bra ställe. Strax innan 2 gick jag och Joakim därifrån och hamnade på frasses där vi åt skräpmat. Pommes å hamburgare. Eftersom bussen inte gick på typ en halvtimma så beslöt vi oss för att gå hem. Så jag var hemma vid halv 4 på natten. Gött att man hade så bra sällskap i alla fall.

lördag - Vid halv 7 på morgonen ringde mobilen och jag traskade ner till tågstationen för att hämta mam och pap. Vi åkte buss hem och checkade in på deras lilla gästrum. Jag lämnade dem där och vi vilade ett par timmar för att vänta på att caféet skulle öppna.
Under dagen gick vi in till stan och pappa var på gott shoppinghumör så han shoppade loss en hel del. Vi åt på kinarestaurang och gick sedan hem från stan.
På kvällen åt vi på pizzerian här på Ålidhem. Där äter jag inte pizza igen.. Inget slår pizzorna i Skara!!
Sedan glass och melodifestival hemma i lägenheten.

I natt har jag sovit ut!! Så nu ska vi iväg till Ersboda och shoppa förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar