2011/01/30

Lyxig helgfrukost:
-havregrynsgröt med frysta jordgubbar och solroskärnor.
Vardaglig vardagsfrukost:
-havregrynsgröt med frysta ärtor och linfrö


Jag är glad att det är helgdag idag!



Det är ett mirakel att jag inte har trillat omkull ännu.
Två dagars plusgrader har gjort Umeå fult och halt. Det är isgata överallt.
Man vaggar runt som en anka för att inte halka.


naej, men ska man ta frukost nu då?



Igår var vi på ett ställe som heter Rex. Typiskt snobb-ställe i stan som jag inte återvänder till. Uuuuh.
Det var mindre trevligt att se ut som en slusk när alla andra var så fruktansvärt perfekt snygga.
Stort misstag att inte ta med sig kårlegget ut på krogen. Inträdet var dubbel så dyrt för mig som för klasskamraterna. Blä!

Men kvällen var sjukt bra ändå. Lag Orange (mitt lag) kom på 2:a plats i tårtbakningstävlingen och vi hade lätt den bästa hyllnings-sången. Jag testade på charader och mitt lag var grymma på att gissa rätt. Så vi plockade en hel del poäng.

1 kommentar:

  1. systeryster30 januari, 2011

    Ni är juh skit snygga juh :) va roligt att ni hade kul å att ni var duktiga på tårtor! puss

    SvaraRadera