2010/12/06

gubben i lådan kom fram

Det enda jag kan tänka på är svaret från högskolan som kommer i slutet av denna vecka.
Jag står inte uuuut! Men jag vet nästan helt säkert att jag inte kommer in med mina gymnasiebetyg. Det jag har chans på är högskoleprovet.
Läste igår att de hade drygt 100 färre sökande i år än förra året. Det borde ju öka mina chanser lite?

Trivs så otroligt bra med mitt nya jobb. De är så tacksamma och glada för att jag är hos dem och skämtar hela tiden om att jag borde flytta hem till dem. Underbara människor som trots alla problem de har kan vara så skämtsamma och glada.

I morgon ska jag på teckenspråkskurs. Har fått en 'hemläxa' som jag borde ägna mig åt lite nu.

Kollat klart på Dexter säsong 4 och kan säga att den var den bästa säsongen hittills. Väntar nog med att kolla nästa säsong tills alla avsnitt är ute. Otroligt irriterande när man tvingas vänta på varje avsnitt.
Tipsar också om att Toy Story 3 är bra. Lagom underhållande men nu när jag tänker på den så minns jag knappt vad som hände i filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar