2010/10/05

Idag har jag varit och lyssnat på systerns bebis i magen. Hjärtat dunkade snabbt på den lille saken inne i magen. Om ungefär en månad ligger bebisen utanför magen. Vilken chock för människan att få reda på att det finns ett liv utanför insidan av en annan människa. Och inse att man skapats i en annan människa. Undrar hur mycket så små bebisar är medvetna. Förstår de vad som pågår och glömmer sedan bort det?



Celin har inte varit på dagis och har varit svår att ha hand om. Hon har varit rastlös hela dagen och hittat på bus bara för att få uppmärksamhet. Mitt tålamod räcker verkligen inte till.




Den senaste tiden har jag träffat så många vänner.
London, fullt upp hela tiden och en underbar vecka med Anna, hundarna, Kajsa, massa mat, fest, bio, modevisning, shopping.
Direkt efter London åkte jag till Stockholm och träffade Jacqueline.
Hemma i Skara träffade jag Sarah, Lina, Emelie, Fia, Malin..
Jag har så fina vänner.

I helgen blir det kalas för Elin,
och nästa helg blir det bröllop för Linus och Emelie!



Det händer så mycket bra i mitt liv.
Ursäkta att jag upprepar det lite för ofta kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar