2010/07/12



Verkligen sommar.
Jag har hört att det varit över 35 grader varmt. Och i den värmen ska man arbeta? Tydligen har jag överlevt. Jobbat 12 dagar i sträck, men i morgon har jag en dag ledig!

Åskan slog äntligen ner igår och regnet öste ner! På jobbet började det brinna pga. åskan och telefonerna slogs ut. Alla välkomnade regnet och log, förutom möjligtvis gästerna.

I lördags kom jag hem vid 8-tiden på kvällen och satte mig direkt ute i trädgården med en piña colada. Mums! Efter halva glaset satt jag och fnissade för mig själv och jag kände mig otroligt berusad. Fnissade mig in till stan och träffade Lina och Sarah som var minst lika berusade själva. Satt ett par timmar på en innergård och pratade med Sarahs familj. Gick in och ut från Stadt och vinglade sedan hem till Lina.
Det hände inte så mycket, men ändå var det en lyckad lördag!
Längtar verkligen till vår husvagnssemester om två veckor!!

Nu ska jag köpa London-resa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar