2010/05/21


Nej, det är inte Tiffi på bild. Det är Gottfrid. Så fort man vänder ryggen till så hoppar han upp på bordet, drar iväg med skor eller river ur saker ur papperskorgen.

.
Härlig kommentar från en 2-åring:
Jag: vad är det som växer i det där trädet? Är det någon frukt?
Hon: Ja, men det är inte köttbullar.


Om en månad får jag min första lön, nu håller jag mig på hemmaplan för att inte spendera pengar. Fast denna vecka har jag redan spenderat massa pengar eftersom jag shoppat på internet istället. Dumt!
Men ska man köpa till sin syster och till Jonas?


Oskar Linnros - Från och med du
Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
En tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
Det här är slutet på vår film

Från och med nu
Från och med du

I din port har ingenting förändrats
utom just på din
för bredvid ditt namn står ett namn till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar