2010/04/02


Överlevde 1a april. Klättrade på klättervägg och kom hela 10 meter upp i luften. Jag är nöjd och stolt över mig själv! Har nu träningsvärk i ryggen. Otroligt skönt faktiskt!!
Senare på kvällen tog jag en lång promenad runt stans ena 'sjö'. Jag förtjänade verkligen den glassen och det godiset jag åt upp den dagen!

Idag har jag varit med Annas familj och vänner uppe på berget och grillat. Väldigt mysigt. Men kallare än jag trodde. Snön låg fortfarande kvar på marken och det blåste lite. Men tack för de snygga ull-underbrallorna jag fick låna av Anna! Superbra.
När jag luktade rök och kände mig allmänt ofräsh så gick jag hem till Linus och Emelie och såg hur deras nya bostad såg ut. Smått avundsjuk på sambo-livet och en så fin lägenhet!

Nageln som jag lagat gång på gång i flera dagar nu fick jag tyvärr ge upp. Sprack och gick av! Självklart.

Och jag är nyfiken på vilka och hur många som dyker upp i morgon. Chansat ganska vilt och bjudit alla jag känner typ. Kan bli en väldigt dålig kombination, eller så kommer det för många eller för få. Jag har ingen aning! Men jag vet att några av de allra viktigaste absolut kommer, och de sviker inte. Tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar